english Iphone Jatuh Ke Dalam Laut | MIMPIDHIA

Iphone Jatuh Ke Dalam Laut






Gregory Papadin, seorang lelaki dari San Diego, California telah berenang di lautan apabila iPhone 5 beliau terlepas dari pegangan dan jatuh ke bahagian bawah lautan.

Setahu kita, iPhone bukanlah satu jenama atau produk yang kalis air, sama seperti telefon bimbit yang lain. Nasib baik menyebelahi Greg, kapten kapal yang membawanya menyelam ke bawah dan berjaya mencari telefon pintar tersebut dan mengembalikannya kepada tuannya.

Apa yang lebih mengagumkan adalah kamera telefon pintar ini berada dalam mode on dan ianya merakamkan segalanya hingga ke dasar laut. Walaupun video yang dihasilkan sedikit bergegar dengan arus air namun ianya sempat merakam ikan dan orang berenang dengan kilauan cahaya  dari jauh.

Pengguna iPhone agak-agak berani untuk menggunakan telefon anda di dalam air seperti aPengguna iPhone agak-agak berani untuk menggunakan telefon anda di dalam air seperti Greg? Mesti tak bukan. Telefon terkena titasan air hujan saja sudah risau bukan kepalang apatah lagi untuk masuk ke dalam laut. Lelaki ini bernasib baik.
Share on Google Plus

About mimpidhia

BUKAN SEKADAR MIMPI... SHARING IS CARING ..SEGALA KOMEN ADALAH DI ALU ALUKAN...SPAMMER ADALAH DI LARANG.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment

Lazada Malaysia