english sms mengajar kita bercakap bohong....??? | MIMPIDHIA

sms mengajar kita bercakap bohong....???



korang suka ber sms tak??
aku kurang suka.sebab lambat dan was2...
was2 bila kita sms benda yang penting
tapi rasa "eh!dia ni dapat ke idak mesej aku tadi.."
tambah pulak bila kita sms,orang tu pulak balas nye lambat sedangkan
kita nak kan jawapan nya sekarang..
penantian memang satu penyiksaan..

sebab lain aku tak suka sms adalah takut keliru dan kurang jelas.
kita taip2 sampai patah kuku lepas tu dia
tanya lagi..sedangkan kita dah bagi tahu..
nak kena taip lagi..boleh darah tinggi aku nanti..heheh
jadi aku lebih memilih untuk buat panggilan terus.
cakap teraang2 dengan jelas lebih mudah..

lagipun sekarang ni caj panggilan pun bukan mahal sangt pun..
ada aku baca kat mana entah..
orang yang suka bersms lebih cenderung untuk bercakap bohong..
hehehe..betul ke??agaknya bila sms
cakap bohong pun tak pe..orang tak boleh kesan..tak sama macam bercakap terus.

kalau nak bohong tapi teragak2 terus kantoi..jadi sms je la..heheh
jadi pada kawan2  yang ada no telefon aku
jangan pelik ye bila aku tak balas sms ..
aku tak suka bersms..nak call malu pulak..
kah kah kah...
Share on Google Plus

About mimpidhia

BUKAN SEKADAR MIMPI... SHARING IS CARING ..SEGALA KOMEN ADALAH DI ALU ALUKAN...SPAMMER ADALAH DI LARANG.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment

Lazada Malaysia